Korduma kippuvad küsimused

  • Kas hommikusöök on hinna sees?
    Jah, kõikides selle lehe kaudu broneeritud hotellitubade hindades sisaldub hommikusöök.
     
  • Arve tähtaeg on automaatselt 10 päeva. Mida teha, kui asutuse jaoks on vaja, et see oleks 21 päeva?
    Sel juhul saatke palun kiri oigus100@publicon.ee pärast broneeringu lõpetamist ning saate pikendatud maksetähtajaga arve vastu.
     
  • Mul on vaja saata arve asutusele. Kas selle broneerimissüsteemi kaudu saab arvet saata rohkemale kui ühele adressaadile?
    Broneeringu kinnitus ja arve saadetakse ainult sellele meiliaadressile, mis on osaleja andmete juurde kirjutatud. Kui arve peaks jõudma asutusele, kes selle maksab, siis tuleb osalejal endal arve oma meilikastist edasi saata. Kui sisestada asutuse meiliaadress "arve andmete" lahtrisse, siis läheb see tekstina arve peale, kuid arve ise asutuseni ei jõua.
     
  • Kas saan arve eest tasuda ka hotelli saabudes?
    Ei, tegemist on erihinnaga tubadega ning need tuleb kindlasti arve alusel ette tasuda.
     
  • Kas saan arve tasuda ka krediitkaardiga?
    Ei, arve saab tasuda kas kohe broneerimise käigus internetipangas või arve alusel pangaülekandega.
     
  • Kas saan hotelli jaoks vautšeri?
    Eraldi vautšerit hotelli jaoks vaja ei ole. Enne majutust saadetakse hotelli vastuvõtule broneerijate nimekirjad, seega piisab, kui ütlete vastuvõtulauas oma nime. Vajadusel võite ka kaasa võtta arve, mille saite automaatselt oma e-mailile Publicon OÜ-lt.
     
  • Mis saab siis, kui maksetähtaeg möödus, kuid ma ei ole veel arvet tasunud?
    Võtke palun esimesel võimalusel ühendust majutuse sekretariaadiga oigus100@publicon.ee. Sekretariaadil on õigus tasumata broneeringud tühistada, kuid enne tühistamist saate e-kirjaga ka meeldetuletuse, et arve on tasumata.
     
  • Ma ei saa üritusest osa võtta, seega kas keegi teine saab minu broneeringut kasutada?
    Jah, nimevahetusi saab teha kuni 2 päeva enne majutuse algust. Kui olete endale asendaja leidnud, saatke palun kiri oigus100@publicon.ee.
     
  • Ma ei saa üritusest osa võtta, seega kas saan broneeringut tühistades raha tagasi?
    Tühistamistingimused on välja toodud iga hotelli juures, selle tähtajani saate broneeringu tühistada. Tühistamisel rakendub käsitlustasu 25 €. 
     
  • Kas selle lehe kaudu broneerides on teistsugused check-in ja check-out kellaajad?
    Ei, kõikidele broneeringutele kehtivad samad check-in ja check-out kellaajad nagu hotelli teistele külastajatele. Iga hotelli kodulehelt leiate nende seatud kellaajad.
     
  • Kuidas on hotellide juures parkimisvõimalused?
    Parkimisinfo on iga hotelli kirjelduse juures välja toodud.
     
  • Kas saan broneerida ka peretoa või lisavoodi?
    Sellisel juhul palun kirjuta oigus100@publicon.ee, võtame hotelliga ühendust ning anname Teile teada, kas ja mis hinna eest saate suurema toa broneerida.